۳ روش طلایی برای ساخت پیشنهاد ویژه

۳ روش طلایی برای ساخت پیشنهاد ویژه

یکی از کلیدی‌ترین جملات در بازاریابی این است که مردم بیشتر، پیشنهادها را می‌خرند تا محصولات را! یعنی به هیچ‌وجه کافی نیست که شما فقط در سایت‌تان، در رسانه‌های آفلاین‌تان یا در فروشگاه فیزیکی‌تان محصولاتی را داشته باشید و منتظر باشید که مردم بیایند و این محصولات را بخرند.
اغلب خریدها زمانی اتفاق می‌افتد که ما به خریداران احتمالی یک پیشنهاد ویژه توصیه می‌کنیم و به افراد می‌گوییم که اگر در این زمان مشخص یا اگر در این شرایط مشخص خریدتان را انجام دهید مزایای خاصی دریافت خواهید کرد.

مقالات اخیر
تصویر حسین عنایتی

حسین عنایتی

مدیریت شرکت آرکا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

Telegram
LinkedIn
Email
X
پیمایش به بالا