با یادگیری تکنیک های جدید مشتریانتان را شگفت زده کنید.
در دنیای رقابتی امروز داشتن ارتباط موثر با مشتریان یک ضرورت است. در این کارگاه با تکنیک های جدید و قابل اجرا آشنا می شویم که به شما کمک میکند که مشتریانتان را بهتر بشناسید نیاز هایشان را درک کنید و رضایت آنها را افزاش دهید.
این مباحث کلید موفقیت شما در ارتباط با مشتریان هستند!
این دوره ویژه چه کسانی است ؟
هر کسی که دغدغه ارتباط حرفه ای و موثر با مشتریان خود را دارد رضایت مشتریان شان برایشان خیلی مهم است به دنبال روش های حرفه ای و کارآمد برای سوپرایز کردن مشتریان است برندسازی و برندینگ برایشان اهمیت ویژه ای دارد.
این دوره ویژه چه کسانی نیست ؟
اگر فکر می کنید همیشه مشتری دارید و نیاز به بهبود ارتباط با مشتری ندارید! اگر رضایت مشتریان برایتان اهمیت ندارد! اگر به دنبال روش های حفظ و وفادارسازی مشتریان تان نیستید!
ویژگی های کارگاه
آموزشی ـ علمی
تکنیک های قابل اجرا در محیط کار
مثال ها و ابزارهای روز دنیا
سرفصل های دوره
اهمیت ارتباط با مشتری
اهمیت خلق تجربه مشتری
انوع سطح رضایت مشتری
شناسایی نیاز های مشتری
تکنیک های گوش دادن فعال
استفاده از ابزار های دیجیتال(CRM؛ایمیل مارکتینگ ؛ چت بات ها)