رشد پیج اینستاگرام کمتر از 20 روز

چطور یک تبلیغ اثربخش داشته باشیم؟

اولین مورد این است که ما باید بدانیم برای داشتن یک تبلیغ اثربخش چه فاکتورهایی را باید رعایت کنیم؟

برای داشتن یک تبلیغ اثر بخش ما باید 3 فاکتور را در نظر بگیریم:

  • پیج تبلیغاتی که قصد داریم به وی تبیلغ بدهیم.
  • مخاطب هدف مناسب ما.
  • پیام بازاریابی (تبلیغاتی) که به گوش مخاطب می رسانیم.

در این مقاله قصد داریم بیشتر راجب مورد (3) با شما صحبت کنیم:

تمام محتواهایی که من و شما به عنوان مخاطب از اینستاگرام دریافت می کنیم و می بینیم، دارای پیامی است که به طور خداگاه یا ناخودآگاه به ما منتقل می شود.

 برای جلب توجه مخاطب شما باید یک پیام بازاریابی طراحی کنید که حواس مخاطب رو به خودش جلب کند.

چطور پیام بازاریابی طراحی کنیم؟

یک پیام بازاریابی، اصولی و مناسب شامل 4 بخش می شود که رعایت کردن این موارد می تواند مخاطب رو به پیام شما علاقه مند کند

که به ترتیب شامل :

  • جذب

شما باید عنوان تبیلغات خودتان را طوری طراحی کنید که سناریویی برای تبیلغ خود داشته باشید تا بتواند توجه مخاطب را درون این دنیای شلوغ اینستاگرام به خود جلب کنید.

  • ادعا

شما باید ادعا داشته باشید.

مطمئناً تبیلغاتی که ادعا نداشته باشد معنایی نخواهد داشت.

ادعای تبلیغ شماست که عامل تاثیرگذاری بر روی مخاطب است.

ادعا یک تبلیغ است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند و باعث می شود به حرفی که کسب و کارتان برای گفتن دارد توجه کند.

وقتی شما بتوانید مزیت رقابتی کسب و کارتون رو در قالب ادعا ارائه بدید، حواس مخاطب را بیشتر به خود جمع می کنید.

  • اثبات

اثبات ادعا، یکی از موارد مهم هر تبلیغ به شمار می رود.

برای اینکه مخاطب به شما اعتماد کافی را پیدا کند باید ادعای تبلیغ خود را اثبات کنید.

اگر این اتفاق را رقم نزنید (نتوانید ادعای خود را اثبات کنید) قطعا مخاطب هیچ دلیلی برای اعتماد به شما نخواهد داشت.

  • دعوت به اقدام

زمانی که اعتماد مخاطب را به دست آوردید، باید بتوانید مخاطب را به یک اقدام دعوت کنید و از ایشان بخواهید که کاری را انجام دهند.

زمانی که مخاطب را به یک اقدام دعوت می کنید یعنی مخاطب دقیقا در مسیر درست تبلیغات شما قرار گرفته است.

دراین اقدامی که شما از مخاطب می خواهید باید پیشنهادی بسیار جذاب برای او داشته باشید تا ایشان دقیقا همان کاری را انجام دهند که شما می خواهید.

پس به طور کلی بیایید فاکتورهای یک تبلیغ اثر بخش را با هم مرور کنیم:

  • رسانه
  • پیام
  • مخاطب

 زمانی که هر یک از این 3 موارد کنارهم قرار بگیرند، یک تبلیغ اثر بخش ساخته خواهد شد و در غیر اینصورت، نتیجه گیری از تبلیغات، بسیار سخت خواهد بود.

به طور مثال اگر رسانه درستی را برای تبلیغ انتخاب نکنید حتی اگر پیام بازاریابی فوق العاده ایی را داشته باشید، تلبیغ شما آن اثر بخشی مناسب را نخواهد داشت.

یا بالعکس، اگه پیام بازاریابی ضعیفی داشته باشید، حتی اگر بهترین رسانه ممکن را انتخاب و درون آن تبیلغ کنید؛ بازهم آن اثر بخشی مناسب را از تبیلغ به دست نمی آورید.

پس رعایت کردن هر 3 این موارد در کنار هم خواهد توانست یک تبلیغ اثر بخش را برای شما رقم بزند.

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار اینستاگرامی در طول روز به طور مرتب مشغول تهیه ی محتوا هستید و تمامی کارهای اساسی و روزانه مرتبط  با پیج خود را هر روز برای داشتن یک پیج عالی و با کیفیت انجام می دهید و این فعالیت ها به صورت طبیعی باعث رشد پیج شما خواهند شد.

اما به نظر من شما نباید منتظر این رشد طبیعی بمانید، باید زمان را بخرید، پیشنهاد من به شما تبلیغات اثر بخش است.

تبلیغات اثر بخش می تواند به شما کمک کند که شما مسیر 6 ماهه رشد طبیعی پیج را که قرار است با تهیه ی محتوا طی کنید را فقط در 20 روز بپیمایید.

به طور مثال اگر قراراست با 6 ماه فعالیت کردن مثلا 1000 فالوور به پیج شما اضافه شود ،می توانید با انجام تبلیغ اثر بخش، کمتر از 20 روز به همان نتیجه برسید و این 1000 فالوور را جذب کنید.

تبلیغات اثر بخش همان مسیری است که شما می توانید پیج خودتان را رشد دهید و فاصله کاملا محسوسی از رقبای خود بگیرید.

در کارگاه غیر حضوری تبلیغات اثر بخش یاد می گیرید که راه 6 ماهه رشد پیج را در کمتر از 20 روز طی کنید.

راستی این موضوع هم باید بگم که پیشنیاز یه تبلیغ اثربخش در اینستاگرام داشتن یک پیج با تهیه محتوای ارزشمند و تعامل خوب با مخاطب هست، وقتی شما این دو پیشنیاز رو رعایت کردین الان آماده تبلیغات هستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =