رقبای شما هر روز وقتی از خواب بیدار میشوند به این فکر می کنند که چگونه مشتریان شما را از چنگتان دربیارند و کسب و کار شما را نابود کنند.کاری که باید انجام دهید این است که از همه مسائل مربوط به رقبا باخبر شوید، نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی کنید.
– مصرف کنندگان بدنبال بهبود زندگی و کار خود هستند و بیشتر به کارایی اهمیت می دهند تا خود محصول
– آیا پس از خرید احساس خوشحالی، افتخار، امنیت، جذاب تر بودن، احترام بشتر، ثروتمند تر بودن و اطمینان خواهند کرد
– مردم با احساس خود میخرند و با منطق توجیه می کنند.
یک نکته از این کتاب الکترونیکی می تواند مهارت فروش شما را متحول کند.