تبلیغات مستقیم

کتاب الکترونیک

اغلب تبلیغاتی که در مجلات و روزنامه‌ها می‌بینید به‌هیچ‌وجه تبلیغ مستقیم نیست؛ یعنی مخاطب را به هیچ اقدامی دعوت نمی‌کند و این یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات صاحبان کسب‌وکار و مدیران است که در آن تبلیغ از مخاطبشان هیچ‌چیزی نمی‌خواهند. اگر ‌چیزی از مخاطب نخواهید پس تبلیغ مستقیم انجام نمی‌دهید و نمی‌توانید توقع بازگشت سرمایه مثبت داشته باشید.

در این کتاب الکترونکی با دلایل ذکر شده اهمیت تبلیغات مستقیم در کسب و کار خودتان را به خوبی درک می کنید.

مقالات اخیر
تصویر حسین عنایتی

حسین عنایتی

مدیریت شرکت آرکا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

Telegram
LinkedIn
Email
X
پیمایش به بالا